Blog
Jak prowadzić bloga firmowego? 5 najważniejszych porad dla początkujących!
Skuteczna strategia marketingowa wcale nie musi się opierać wyłącznie na wysokobudżetowych działaniach, aby przyniosła oczekiwane rezultaty. Czasami proste rozwiązania mogą być równie efektywne, co kampanie reklamowe realizowane na szeroką skalę i wymagające sporych...
Dlaczego warto prowadzić firmowego bloga? 5 najważniejszych korzyści!
Firmowa strona internetowa to podstawowa funkcjonowania współczesnego biznesu. Żeby była skutecznym narzędziem do generowania konwersji i pozyskiwania nowych klientów, musi być regularnie aktualizowana. W tym celu warto założyć bloga firmowego, który pomoże Ci...
Czym jest SEO copywriting?
Strony wyświetlające się w czołówce wyników wyszukiwań są najczęściej i najchętniej odwiedzane przez użytkowników. Większy ruch przekłada się na wyższy współczynnik konwersji, sprzyja rozwijaniu biznesu i pozyskiwaniu nowych klientów. Żeby poprawić widoczność witryny...
Jak napisać opis produktu? Poznaj najważniejsze zasady!
Podstawą dobrze prosperującego sklepu internetowego jest zachęcenie klientów do zakupu poprzez atrakcyjne zaprezentowanie oferty. Co to opis produktu, nie trzeba nikomu tłumaczyć. Ale czy wiesz, jak go stworzyć, aby sprzedawał? Przygotowaliśmy kilka praktycznych...
Opisy produktów – dlaczego są tak ważne?
Konkurencja na rynku e-commerce jest ogromna i stale rośnie. Codziennie powstają nowe sklepy internetowe, które oferują podobne produkty. Aby wybić się ze swoją ofertą i rozwinąć biznes, musisz nieustannie pracować nad zdobywaniem nowych klientów. Oprócz działań...
E-commerce copywriting – teksty na potrzeby sklepów internetowych
Sprzedaż internetowa to przyszłościowy biznes, który szczególnie teraz nabiera na wartości. Obecnie czas mierzy się z pandemią wywołaną przez chorobę covid-19, co odbija się na globalnej gospodarce. Nie tylko Polska, ale także inne kraje wprowadziły liczne restrykcje...
Dlaczego Twojej firmie potrzebny jest copywriter?
Jeżeli prowadzisz swój biznes, to doskonale wiesz, jak wiele czynników składa się na jego rozwój. Mało kto jest w stanie poradzić sobie z samodzielnym zarządzaniem, dlatego nieodłączną częścią każdej firmy jest współpraca ze specjalistami z różnych dziedzin....
Kim jest copywriter?
Obecnie trudno wyobrazić sobie życie bez wujka Google, który zna odpowiedź na niemalże każde pytanie. Wyszukiwarka jest pierwszą deską ratunku, jeżeli chodzi o znalezienie merytorycznych informacji na dany temat. Zasoby przestrzeni internetowej są tak rozbudowane, że...
Czym jest copywriting?
Postęp technologiczny i pełna cyfryzacja usług sprawiły, że wiele dotychczasowych czynności zostało przeniesionych do internetu. Sklepy rezygnują ze stacjonarnych punktów sprzedaży na rzecz platform online, a przedsiębiorcy dostarczający usługi wykorzystując sieć do...
Newsletter