Oferta
Przygotowujemy wysokiej jakości kontent, który jest jednym z ważniejszych
elementów współczesnego marketingu ery mediów cyfrowych.
Możemy Ci pomóc w następujących obszarach:
OPISY PRODUKTÓW
Powielanie opisów producenta w swoim sklepie internetowym, nie wpływa korzystnie na optymalizację strony w wyszukiwarce.
OPISY KATEGORII
Są to teksty, które ogólnie opisują, czego klient może się spodziewać w poszczególnych podstronach produktowych.
TEKSTY SEO
Ich głównym zadaniem jest zwiększenie ruchu na stronie oraz poprawa widoczności strony w wyszukiwarce.
TEKSTY NA STRONY FIRMOWE
Strona internetowa stanowi wizytówkę firmy i jest odpowiedzią na potrzeby potencjalnych klientów.
ARTYKUŁY NA BLOGA
Prowadząc firmę lub sklep internetowy, warto zainwestować w bloga, który będzie regularnie aktualizowany wartościowymi wpisami.
ARTYKUŁY SPONSOROWANE
Są to teksty reklamowe, które w nienachalny sposób zachęcają do skorzystania z konkretnych usług i produktów.
ARTYKUŁY TEMATYCZNE
Ten rodzaj tekstów pełni funkcję informacyjno – reklamową. Wyczerpująco omawiają wskazany temat, nawiązując jednocześnie do oferty firmy, której dotyczą.
USŁUGI DODATKOWE
Prowadzenie profili w social mediach, opracowanie postów o różnej objętości oraz kompleksowe tworzenie stron wraz z zapełnieniem ich treścią to tylko niektóre z usług dodatkowych.
COPYWRITING AI
Korekta gramatyczna, stylistyczna i merytoryczna tekstów wygenerowanych przez AI. Dopasowanie treści do grupy docelowej, stylu komunikacji Twojej marki i optymalizacja pod kątem SEO.
USUWANIE PLAGIATU
Plagiat to poważny problem, który może negatywnie wpłynąć na wizerunek Twojej firmy. Korzystanie z nieswoich treści może skutkować obniżeniem pozycji strony w wyszukiwarkach, a nawet sankcjami prawnymi.
TREŚCI DO SOCIAL MEDIA
Angażujące treści do mediów społecznościowych. Spersonalizowane posty tworzone na potrzeby zwiększania zasięgów, zdobywania społeczności i budowania wizerunku eksperta.
COPYWRITING WHITE LABEL
Teksty na bloga
Prowadząc firmę lub sklep internetowy, warto zainwestować w bloga, który będzie regularnie aktualizowany wartościowymi wpisami. Porady i ciekawostki publikowane w atrakcyjnej formie, stawiają markę w pozycji eksperta, wzbudzając zaufanie odbiorców. Teksty na bloga muszą być dopasowane tematycznie do witryny i zawierać rozwiązanie konkretnego problemu odbiorcy. W zależności od branży mogą być utrzymane w lekkiej formie lub zawierać specjalistyczny przekaz. Teksty blogowe zwiększają ruch na stronie i przyczyniają się do poprawy wyników sprzedażowych, gdyż klienci chętniej korzystają z usług firmy, do której mają zaufanie.
OPISY KATEGORII
Są to teksty, które ogólnie opisują, czego klient może się spodziewać w poszczególnych podstronach produktowych. Mogą być opracowane w formie poradnika zakupowego lub opisywać zakres usług świadczonych przez firmę. Opisy kategorii stanowią również dużą wartość dla wyszukiwarek, dlatego ważne jest, aby zawierały słowa kluczowe. Treści mają za zadanie zachęcić klienta do sprawdzenia szczegółowej oferty, dlatego muszą odpowiadać na konkretne potrzeby. Opisy kategorii w dużej mierze przyczyniają się do dalszych decyzji zakupowych, gdyż często to na ich podstawie klient weryfikuje, czy w ofercie znajdzie produkt dla siebie.
TEKSTY ZAPLECZOWE
Ich głównym zadaniem jest zwiększenie ruchu na stronie oraz poprawa widoczności strony w wyszukiwarce. Teksty zapleczowe tworzy się z przeznaczeniem do generowania linków prowadzących do strony, dzięki czemu jest ona postrzegana przez Google jako wartościowa i wiarygodna. Treści publikowane są na witrynach zewnętrznych, pasujących tematycznie do linkowanej strony. Teksty zapleczowe optymalizuje się pod kątem SEO, ale nie można zapominać o ich wartości merytorycznej. Odpowiednie nasycenie frazami kluczowymi oraz informacje przekazane w atrakcyjnej formie to główne cechy tej kategorii tekstów.
TEKSTY NA STRONY FIRMOWE
Strona internetowa stanowi wizytówkę firmy i jest odpowiedzią na potrzeby potencjalnych klientów. Nasycenie witryny wartościową i atrakcyjną dla użytkownika treścią może bezpośrednio wpłynąć na jego dalsze decyzje zakupowe. Treści te tworzy się zarówno w odniesieniu do firm usługowych, jak i sklepów internetowych, aby przekazać klientowi, co może zaoferować mu marka. Ważny jest tu prosty przekaz, jednak uwzględniający język korzyści oraz wartości SEO, aby witryna trafiła do jak najszerszego grona odbiorców. Teksty na stronę tworzy się w taki sposób, aby przekaz jednocześnie zawierał jak najwięcej merytorycznych informacji na temat firmy, a dodatkowo zachęcał do podjęcia współpracy.
TEKSTY NA BLOGA
Prowadząc firmę lub sklep internetowy, warto zainwestować w bloga, który będzie regularnie aktualizowany wartościowymi wpisami. Porady i ciekawostki publikowane w atrakcyjnej formie, stawiają markę w pozycji eksperta, wzbudzając zaufanie odbiorców. Teksty na bloga muszą być dopasowane tematycznie do witryny i zawierać rozwiązanie konkretnego problemu odbiorcy. W zależności od branży mogą być utrzymane w lekkiej formie lub zawierać specjalistyczny przekaz. Teksty blogowe zwiększają ruch na stronie i przyczyniają się do poprawy wyników sprzedażowych, gdyż klienci chętniej korzystają z usług firmy, do której mają zaufanie.
ARTYKUŁY SPONSOROWANE
Są to teksty reklamowe, które w nienachalny sposób zachęcają do skorzystania z konkretnych usług i produktów. Artykuły sponsorowane są dużo skuteczniejsze niż reklamy w formie graficznej, które mogą być blokowane przez dostępne aplikacje. Treść skonstruowana jest tak, aby w dyskretny sposób przekazała odbiorcy, że oferowany produkt jest mu potrzebny, a dodatkowo najlepszą jakość znajdzie w reklamowanej firmie. Artykuły sponsorowane pisane są w sposób naturalny, zawierają jednak elementy języka korzyści i sugestywne zwroty. Ten rodzaj tekstów występuje zazwyczaj w formie poradników lub recenzji, rzadko przyjmując bezpośrednią formę reklamy.
ARTYKUŁY TEMATYCZNE
Ten rodzaj tekstów pełni funkcję informacyjno – reklamową. Wyczerpująco omawiają wskazany temat, nawiązując jednocześnie do oferty firmy, której dotyczą. Artykuły tematyczne najczęściej występują w formie poradników, zawierających merytoryczne informacje, które stanowią rozwiązanie konkretnego problemu. Teksty można wykorzystać do zwiększenia ilości linków, poprawy pozycji w wyszukiwarce czy do reklamowania marki. Artykuły tematyczne uwzględniają potrzeby odbiorcy, zawierają nienachalną promocję firmy, a dodatkowo mogą zostać w naturalny sposób nasycone frazami kluczowymi.
USŁUGI DODATKOWE
Prowadzenie profili w social mediach, opracowanie postów o różnej objętości oraz kompleksowe tworzenie stron wraz z zapełnieniem ich treścią to tylko niektóre z usług dodatkowych. Jesteśmy elastyczni w podejściu do klienta, jeżeli oczekujesz od nas czegoś więcej niż wysokiej jakości tekstów – skontaktuj się z nami. Jesteśmy pewni, że znajdziemy wyjście z sytuacji i zaproponujemy najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy.
Jesteśmy gotowi!
A Ty?
Piękne i użyteczne treści czekają za rogiem – daj tylko znać, że ich potrzebujesz!