Blog
Co to jest content plan i jak go przygotować?
Co to jest content plan i jak go przygotować? Przemyślany, dopracowany plan treści jest niezbędny dla powodzenia działań z zakresu content marketingu. Wyznacza kierunek i cele, do których dąży cała strategia publikacji oraz wskazujące najlepsze metody ich realizacji....
Jak tworzyć treści, które dobrze pozycjonują? Wszystko, co musisz wiedzieć o aktualnych wytycznych algorytmów Google 2024
Jak tworzyć treści, które dobrze pozycjonują? Wszystko, co musisz wiedzieć o aktualnych wytycznych algorytmów Google 2024 Wraz z rozwojem sztucznej inteligencji i coraz większym naciskiem na dostarczanie użytkownikom wysokiej jakości treści, Google nieustannie...
Jak prowadzić bloga firmowego? 5 najważniejszych porad dla początkujących!
Skuteczna strategia marketingowa wcale nie musi się opierać wyłącznie na wysokobudżetowych działaniach, aby przyniosła oczekiwane rezultaty. Czasami proste rozwiązania mogą być równie efektywne, co kampanie reklamowe realizowane na szeroką skalę i wymagające sporych...
Dlaczego warto prowadzić firmowego bloga? 5 najważniejszych korzyści!
Dlaczego warto prowadzić firmowego bloga? 5 najważniejszych korzyści! Firmowa strona internetowa to podstawowa funkcjonowania współczesnego biznesu. Żeby była skutecznym narzędziem do generowania konwersji i pozyskiwania nowych klientów, musi być regularnie...
Czym jest SEO copywriting?
Czym jest SEO copywriting? Strony wyświetlające się w czołówce wyników wyszukiwań są najczęściej i najchętniej odwiedzane przez użytkowników. Większy ruch przekłada się na wyższy współczynnik konwersji, sprzyja rozwijaniu biznesu i pozyskiwaniu nowych klientów. Żeby...
Jak napisać opis produktu? Poznaj najważniejsze zasady!
Podstawą dobrze prosperującego sklepu internetowego jest zachęcenie klientów do zakupu poprzez atrakcyjne zaprezentowanie oferty. Co to opis produktu, nie trzeba nikomu tłumaczyć. Ale czy wiesz, jak go stworzyć, aby sprzedawał? Przygotowaliśmy kilka praktycznych...
Opisy produktów – dlaczego są tak ważne?
Konkurencja na rynku e-commerce jest ogromna i stale rośnie. Codziennie powstają nowe sklepy internetowe, które oferują podobne produkty. Aby wybić się ze swoją ofertą i rozwinąć biznes, musisz nieustannie pracować nad zdobywaniem nowych klientów. Oprócz działań...
E-commerce copywriting – teksty na potrzeby sklepów internetowych
Sprzedaż internetowa to przyszłościowy biznes, który szczególnie teraz nabiera na wartości. Obecnie czas mierzy się z pandemią wywołaną przez chorobę covid-19, co odbija się na globalnej gospodarce. Nie tylko Polska, ale także inne kraje wprowadziły liczne restrykcje...
Dlaczego Twojej firmie potrzebny jest copywriter?
Jeżeli prowadzisz swój biznes, to doskonale wiesz, jak wiele czynników składa się na jego rozwój. Mało kto jest w stanie poradzić sobie z samodzielnym zarządzaniem, dlatego nieodłączną częścią każdej firmy jest współpraca ze specjalistami z różnych dziedzin....
Newsletter